خرید لوازم یدکی آلفارومئو

فوریه 28, 2021 10:47 ق.ظ

یکی از مشکلات همیشگی که برای افراد خریدار خودروهای خارجی پیش می‌ آید، پیدا نکردن تعمیرگاه مناسب برند خودرو و لوازم یدکی مربوط به آن است و خودروی آلفارومئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. آلفارومئو یکی از برندهایی که در سال های اخیر در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت خودروسازی آلفارومئو در سال 1910 فعالیت خود را در شهر میلان شروع کرد و در آن زمان با نام آلفا شناخته می شد. البته در سال های بعد مدیریت این کارخانه تغییر کرد و از همین رو نام آن نیز تبدیل به آلفارومئو شد.
این شرکت که در زمینه تولید خودروهای اسپرت فعالیت دارد، همواره به دنبال این بوده که رضایت مشتریان خود را جلب کند. از همین رو برای مواردی که خودرو نیاز به تعمیر داشته باشد یا در اثر حادثه بخشی از خودرو آسیب دیده بود، قطعات اصلی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌ دهد تا به این صورت دغدغه ای برای تعمیر خودرو نداشته باشند. باکیفیت بودن این قطعات روی نتیجه نهایی تعمیرات آلفارومئو می‌ تواند تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران که ارائه دهنده تخصصی خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش آلفارومئو در ایران است، بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

 

خرید آلفارومئو

 

معرفی لوازم یدکی آلفارومئو

برای خرید لوازم یدکی آلفارومئو بهتر است که قبل از همه چیز انواع این محصولات را بشناسید. قطعات یدکی مدل‌ های مختلف آلفارومئو را می‌ توان طبق معیارهای مختلفی دسته بندی کرد. در یک دسته بندی کلی تمام قطعات و لوازم یدکی این خودروها به شرح زیر می‌ باشند:

  • لوازم یدکی و اقلام مصرفی: همانطور که از نام این محصولات می‌ توانید بفهمید، تمام اقلامی که در این درسته قرار می گیرند، عمر مشخصی دارند و باید بعد از مدتی کار کردن خودرو، تعویض شوند. مواردی مانند روغن ترمز، روغن موتور، لنت و… در این دسته قرار می‌ گیرند.
  • لوازم یدکی و قطعات مربوط به سیستم تعلیق و محورها
  • لوازم یدکی متعلق به بخش گیربکس
  • قطعات و لوازم یدکی متعلق به سیستم ترمز
  • قطعات و لوازم یدکی بخش‌های مختلف بدنه
  • لوازم یدکی موتور خودرو
  • لوازم یدکی بخش‌های داخلی خودرو

 

توجه به لیست بالا اجازه می‌ دهد که با دید بازتری مسئله خرید لوازم یدکی آلفارومئو را مدنظر قرار دهید. البته دارندگان خودروهای آلفارومئو باید این موضوع را در نظر داشته باشند بهترین روشی که برای انتخاب خرید لوازم یدکی آلفارومئو در پیش دارند این است که نسبت به لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز خودروی مورد نظرشان شناخت کلی به دست بیاورند. از همین رو در ادامه این محصولات را به تفکیک مدل خودرو خدمت شما معرفی خواهیم کرد. البته قبل از شروع به این کار بهتر است در نظر داشته باشید که بسیاری از قطعات یدکی استفاده شده در مدل‌ های گوناگون می‌ تواند در مدل‌ های مختلف یکسان باشد.

معرفی لوازم یدکی آلفارومئو جولیتا

آلفارومئو جولیتا که نسخه هاچ بک تولید شده توسط شرکت ایتالیایی آلفارومئو می‌ باشد و در سال 2010 تولید آن استارت خورده است. کیفیت بالا و عملکرد مناسب این خودرو در زمان رانندگی باعث افزایش استقبال از این محصولات شد و حتی این استقبال تا امروز نیز در کشور ما ادامه دارد. در ادامه لیستی از قطعات یدکی مورد نیاز این مدل خودرو را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چراغ ها

چراغ‌ های مربوط به بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو جولیتا بهتر است که از نمایندگی مستقیم این محصولات و به صورت مستقیم تهیه شوند. چرا که نمونه‌ های تقلبی علاوه بر این که عمر مناسبی ندارند، ممکن است باعث آسیب دیدن سیستم برقی خودرو در طولانی مدت شوند.

دسته موتور

دسته موتور آلفارومئو جولیتا معمولا توسط برندهای معتبر ایتالیایی یا آلمانی تولید می‌ شود. این دسته‌ ها مربوط به چپ، راست و عقب موتور هستند که برای خرید باید این مورد را مد نظر قرار دهید.

فنر بندی و کمک

در این دسته بندی قطعاتی مانند کمک فنر جلو و عقب، فنر لول جلو و عقب، گردگیر کمک فنر و توپی سرکمک قرار دارند.

چرخ ها

در این دسته لوازم و تجهیزاتی مانند “پیچ طبق، بلبرینگ چرخ جلو، گردگیر پلوس، گردگیر جعبه فرمان، قرقره فرمان، سیبک فرمان و طبق جلو، طبق کامل، بوش طبق کوچک و بزرگ، پیچ چرخ، سیبک موجگیر، توپی چرخ جلو و عقب، سنسور باد و abs و…” قرار دارند. این تجهیزات به صورت تخصصی برای آلفارومئو جولیتا تولید و به بازار عرضه شده‌ اند.

ترمزها

در این دسته بندی قطعاتی مانند سیم ترمز دستی، پمپ ترمز آلفارومئو جولیتا، دیسک ترمز عقب و جلو، سیلندر ترمز، لنت ترمز عقب و جلو و فشنگی ترمز  قرار دارند.

بخش‌ های برقی و داخلی

قطعاتی که در این دسته قرار می‌ گیرند عبارتند از: موتور بخاری، دسته راهنما، موتور برف پاک کن، کلید شیشه بالابر و…

معرفی لوازم یدکی آلفارومئو میتو

یکی دیگر از مدل‌ های پرطرفدار آلفارومئو که توانسته توجه جوانان را به خود جلب کند، مدل میتو است. این خودرو با داشتن ظاهری متفاوت و شتاب بالا همیشه برای افرادی که دنبال رانندگی هیجان انگیز هستند، جذاب بوده و از سوی دیگر رانندگی با آن بسیار راحت و ایمن خواهد بود. سایت آلفارومئو ایران به صورت تخصصی در زمینه وارد کردن لوازم یدکی اصل این خودروها فعالیت دارد و تا امروز توانسته رضایت دسته زیادی از مشتریان خود را به دست بیاورد. یکی از مواردی که باعث افزایش اهمیت پیدا کردن خرید لوازم یدکی آلفارومئو میتو در ایران شده این است که این ماشین‌ چند سال پیش توسط شرکت آلفارومئو به ایران وارد شد و این روزها بیشتر نمونه‌ های موجود در بازار به صورت دست دوم هستند. همین موضوع، احتمال نیاز پیدا کردن آنها به قطعات یدکی را افزایش داده است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. لیست لوازم یدکی آلفارومئو میتو شباهت زیادی با دسته بندی بالا که برای مدل‌ های جولیتا ارائه دادیم دارد.

نکات مهم در زمان خرید قطعات یدکی آلفارومئو

در ایران مدل‌ های جولیتا، میتو و 4C بیشتر دیده می‌ شوند و از همین رو تنوع لوازم یدکی و قطعات آلفارومئو نسبت به خارج از کشور پایین‌ تر است و همین روند انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد. البته تحت هیچ شرایطی نباید روند خرید این محصولات را سهل انگارانه طی کنید. چرا که یک انتخاب اشتباه ممکن است آسیب زیادی به بخش‌ های دیگر خودرو وارد کرده و از آنجایی که قیمت لوازم یدکی آلفارومئو نسبتا بالاست، هزینه میانگین تعمیرات خودرو شما افزایش پیدا می کند.

پیشنهاد متخصصین آلفارومئو ایران به شما این است که حتما مواردی مانند استفاده از روغن موتور و روغن ترمز با کیفیت و اصل را در دستور کار خود قرار دهید تا به این صورت احتمال آسیب دیدن بخش‌ های داخلی خودرو شما کاهش یابد. از سوی دیگر سایر لوازم یدکی مصرفی نیز روی عملکرد نهایی خودرو تاثیر بالایی خواهند داشت و در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارد، برای خرید لوازم یدکی آلفارومئو بهتر است که با متخصصین ما تماس بگیرید و از سیستم مشاوره رایگان استفاده کنید.