ارائه خدمات تعمیرگاه تخصصی آلفارومئو در ایام نوروز 1400

مارس 13, 2021 11:10 ق.ظ

یکی از مشکلاتی که در تعطیلات نوروز همیشه باعث می‌ شود روند تعمیرات خودرو و سرویس دهی آن با مشکل مواجه شود، این است که بسیاری از ارائه دهندگان این خدمات در این ایام تعطیل هستند. مسئله تعمیرگاه‌ ها و مراکز سرویس دهی و بسته بودن آن ‌ها در ایام نوروز، قطعا برای دارندگان ماشین‌ های خارجی شدیدتر خواهد بود. به خصوص دارندگان محصولات آلفارومئو که ممکن است در ایام عادی سال نیز برای پیدا کردن مرکز ارائه خدمات این محصولات به مشکل بر بخورند، چرا که تعداد ارائه دهندگان خدمات مربوط به تعمیرات و سرویس دهی این محصولات نسبتا پایین است. مجموعه آلفارومئو ایران در نوروز 1400 آماده است که خدمات خود را در اختیار همه متقاضیان در تمام کشور بگذارد. در ادامه بیشتر در این زمینه صحبت می‌ کنیم و توضیحات کلیدی لازم را در اختیارتان قرار می‌ دهیم.

 

تعمیرگاه آلفارومئو

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی آلفارومئو در ایام نوروز 1400

متخصصین ما در سایت و تعمیرگاه آلفارومئو ایران قصد دارند که روند ارائه خدمات خود را به شکل ایام عادی نگه دارند. همین موضوع باعث می‌ شود که در ایام عید برای بروز هر مشکل پیش بینی نشده‌ ای آماده باشید و به این صورت بتوانید به راحتی اقدامات لازم را انجام دهید. در ضمن اگر محدودیت‌ های بین استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا برقرار بود، همین موضوع باعث می‌ شود که زمان آزاد کافی برای انجام سرویس دهی‌ های دوره‌ ای را داشته باشید و اقدامات لازم را انجام دهید. علاوه بر این خدمات شرکت آلفارومئو ایران قصد دارد که خدماتی را به عنوان عیدانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد و به این صورت بتواند طرح‌های جالبی برای تخفیف‌ ها و ارائه خدمات خود در نظر بگیرد.

مزایای استفاده از خدمات آلفارومئو ایران در ایام نوروز 1400

شرکت آلفارومئو ایران یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات تعمیرات آلفارومئو در ایران می‌ باشد و سالهاست که کیفیت خدمات خود را به مشتریانش ثابت کرده است. داشتن نمایندگی معتبر شرکت آلفارومئو در بخش تعمیرات باعث شده که بتوانند همواره تعمیرکاران حرفه‌ ای و آموزش دیده‌ ای در اختیار داشته باشند که می‌ توان به آنها اعتماد کرد. از سوی دیگر تمامی قطعات یدکی مورد نیاز مدل‌ های متفاوت آلفارومئو به صورت اصل و اورجینال در اختیار این شرکت و مشتریان آن قرار می‌ گیرد. همین باعث می‌ شود که از نظر کیفیت در جایگاه خوبی قرار داشته باشند و بتوانند برای این قطعات گارانتی‌ های مدت‌ دار تعریف کنند. ایام نوروز همانطور که گفتیم فرصت خوبی برای دارندگان آلفارومئو است که اجازه میدهد زمان کافی برای سرویس دهی در محل یا در تعمیرگاه را در اختیار داشته باشند. روند سرویس دهی دوره ‌ای توسط متخصصان آلفارومئو ایران به این شکل انجام می ‌شود که یک چک لیست در اختیار عامل آموزش دیده شرکت قرار می ‌گیرد و به این صورت کمک می ‌کند که بررسی بخش ‌های مختلف خودرو به صورت قدم به قدم و اصولی طی شود. در ضمن فراموش نشود که کلیه واحد‌های این شرکت مانند واحد فروش، کارشناسی خودرو، فروش قطعات، تعمیرات و سرویس دهی آماده به کار هستند. یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات این شرکت، امکان استفاده از آنها در سراسر کشور است که به تمامی اهالی ایران کمک میکند خودروی الفارومئو خود را در طول عید نوروز تعمیر کنند.