امداد خودرو آلفارومئو

امداد خودرو آلفا می تواند خدمات مختلفی در زمینه سرویس، تعمیر و نگهداری خودرو های داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار دهد. سرویس و مراقبت از یک خودرو گران قیمت به قدری مهم است که توجه و حتی گاهی، تایم بسیار زیادی از وقت شما را به خود اختصاص می دهد. هنگامی که یک خودروی با ارزش ریالی بالا خریداری می کنید حتما در مورد سپردن آن به یک مکانیک حرفه ای دغدغه مند هستید.

ما در این مقاله به طور خلاصه سعی خواهیم نمود تا در مورد خدمات مختلف و متعدد ارائه شده توسط امداد خودرو آلفا با شما صحبت کنیم تا شما با خیالی آسوده در مورد نحوه انتخاب یک مکانیک سیار حرفه ای تصمیم گیری کنید.

امداد خودروی آلفارومئو چه مواردی را پوشش می دهد؟

اگر در حین رانندگی در میان جاده های بین شهری یا اتوبان های بزرگ شهر خودروی شما به صورت ناگهانی متوقف شد، باید در اولین فرصت با امداد خودروی آلفا تماس بگیرید. این مرکز در راستای پاسخ دهی به نیاز های مشتریان خود خدمات متنوعی را در زمینه امداد جاده ای و تعمیرگاه سیار به مشتریان خود ارائه می دهد.

  • بکسل کردن خودروی آلفای شما به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی های معتبر در صورتی که خودرو شما در یک چاله گیر کرده یا دچار سانحه شده و حتی نیازمند تعمیرات حرفه ای تر است.
  • اگر باتری خودروی شما تخلیه یا مرده باشد، تکنسین های امداد جاده ای آلفا به کمک فناوری و باکابل های جامپر می توانند این مشکل را رفع کنند تا شما به مسیر خود ادامه دهید.
  • اگر فراموش کردیه اید تا باک خود را پر کنید و در میانه راه سوختتان تمام شود به طوری که از پمپ بنزین دور باشید، آلفا شما را سرگردان نخواهد گذاشت. مکانیکان سیار این مجموعه دو گالن سوخت (در محل به شما تحویل خواهند داد تا شما در میانه راه سرگردان نمانید.
  • اگر به نابه هر دلیلی درب های خودروی شما قفل شده بهتر است نگران چرا که امداد خودرو آلفا در کنار شما است تا این مشکل را به آسانی برایتان حل کند.
  • اگر مطمئن لاستیک پنچر کرده اید و حتی تایر یدکی در ماشین ندارید؛ آلفا به سرعت یک تکنسین را به محل مورد نظر شما می فرستد تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعویض لاستیک پنچرخودروی شما اقدام کند.
  • گاهی اوقات ممکن است به دلیل نامعلومی خودرو در داخل پارکینگ یا در حین رانندگی متوقف شود یا علادم هشدار دهنده ای به نمایش بگذارد. در این حالت مجموعه امداد خودرو آلفا یک تعمیرکار سیار را به محل ارسال خواهد کرد تا مکانیک سیار برای رفع مشکل اتومبیل و کمک های کنار جاده ای اقدامات لازم را انجام دهد.

نحوه برقراری ارتباط با امداد خودروی آلفا

اگر قصد دارید تا سرویس یا تعمیر خودروی خود را به تکنسین های با تجربه امداد خودروی آلفا بسپارید؛ فقط کافی است تا با مرکز کارشناسان و مرکز تماس این مجموعه ارتباط برقرار کنید. شما می توانید برای دریافت کمک های کنار جاده با کارشناسان این مجموعه در 24 ساعت شبانه روز تماس بگیرید و با انتقال اطلاعات لازم در سریع ترین زمان ممکن است خدمات مختلف امداد خودروی آلفا بهره مند شوید.

اگر قبلاً یکی از تکنسین های مجموعه ما اقدام به تعمیر خودروی آلفارومئوی شما کرده است و دوباره میخواهید که همان مکانیک برای تعمیر خودرو در محل مورد نظر شما حضور یابد می توانید از کارشناس مربوطه بخواهید تا مکانیک یا تکنسین مورد نظر را به محل شما اعزام کند. سپس، یک صورتحساب دارای مهر تایید و امضا را از تعمیرگاه بخواهید تا هزینه های مورد نظر در داخل این فاکتور به صورت دقیق درج شده باشد.

هزینه خدمات امداد خودرو آلفا چقدر است؟

تکنسن های امداد خودرو آلفا تا زمانی که مشکل را بررسی نکنند، هیچ نرخ مشخصی برای خدمات و سرویس اتومبیلتان به شما ارائه نمی دهد. به عبارت دیگر هزینه خدمات امداد خودرو آلفا ممکن است بسته به نوع خدمات، نحوه تعمیر و سرویس موتور متفاوت باشد. اما به طور معمول این مجموعه برای خدمات مختلفی که به مشتریان خود در محل ارائه می دهد، هزینه های مقرون به صرفه و معقولی را بیان می کند. هرچند گاهی ممکن است شما برای تعویض یا تعمیر قطعه ای از موتور خودروی خود مجبور شوید اندکی هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

مزایای مختلف استفاده از امداد خودروی آلفا

اگر خارج شهر هستید یا به قدری سرتان شلوغ است که نمی توانید سری به تعمیرگاه بزنید و خودروی زیبای آلفارومئو خود را به یک نمایندگی نشان دهید. ما در کنار شما هستیم تا دغدغه ذهنی تان بابت تعمیر و نگهداری خودروی آلفارومئو را به فرصت تبدیل کنید. در این حالت شما همیشه در کنار خود وجود یک مکانیک حرفه ای را احساس خواهید کرد تا با خیالی آسوده خودروی گران قیمت و ارزشمند خود را به آن بسپارید.

·       مکانیک همیشه در دست

لاستیک پنچر شده یا باتری خودروی شما خالی شده است نگران نباشید چرا که یکی از مکانیک های آموزش دیده ما همیشه در هر کجا که هستید در دسترس شما خواهد بود. به علاوه، اگر مشکل به وجود آمده نیاز به تعمیرهای تعمیرگاهی داشته باشد، ما با یدک کش امداد خودرو آلفا می توانیم وسیله نقلیه شما به نزدیک‌ترین نمایندگی و تعمیرگاه مجاز منتقل کنیم.

·       شما هرگز بدون ماشین نخواهید بود

اگر لازم باشد ماشین شما را برای تعمیر در کارگاه نگه داریم، این مسئله را در اسرع وقت به شما اطلاع خواهیم داد. این کار باعث می شود تا شما از برنامه هایی که برای خود تنظیم کرده اید عقب نمانید و زندگی کاری و شخصی شما به دلیل انتقال اتومبیلتان به تعمیرگاه مختل نشود.

·       برنامه تنظیم و سرویس سالیانه

شما می توانید از مجموعه امداد خودرو آلفا برنامه ای را دریافت نمایید که به صورت خودکار و منظم اتومبیلتان سرویس شود. در این حالت اتومبیل شما به صورت منظم مورد بررسی کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای قرار می گیرد تا در صورت نیاز و پیش از اینکه شما را در میانه جاده سرگردان کند یا مجبور به پرداخت هزینه هنگفتی شوید؛ با خیالی آسوده قطعات فرسوده را با لوازم یدکی اصل و با کیفیت جایگزین کنید.

·       دریافت هزینه های مقرون به صرفه

یکی از دغدغه های اصلی و رایج  دارندگان خودروی های آلفارومئو هزینه های تعمیر و نگهدای این خودرو ها می باشد. از سوی دیگر دسترسی به لوازم یدکی اصل و غیر تقلبی به دلیل اعمال تحریمات بین المللی باعث شده تا فرصت برای افراد سودجو مهیا شود. بنابراین با خیالی راحت می تواند قطعات یدکی اصلی را با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه از نمایندگی های معتبر امداد خودرو آلفارومئو تهیه نمایید.

همیشه در کنار شما هستیم.

امداد خودرو آلفارومئو ایران جهت رفاه و آسایش حال مشتریان خودروهای آلفارومئو 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و همچنین حضور در محل جهت ارائه خدمات به شما مشتریان گرانقدر می باشد.

سرویس در محل:

تعمیرگاه آلفارومئو ایران خدمات “سرویس در محل” را جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان شهر تهران و جلوگیری از اتلاف وقت ایشان ارائه می دهد. این خدمات شامل ارائه سرویس دوره ای خودروهای جولیتا و میتو و 4C مطابق چک لیست استاندارد ALFA ROMEO توسط بهترین تکنسین ها انجام میگردد .

شماره تماس: 02149912

اطمینان خاطر در سفر با امداد جاده ای آلفارومئو ایران :

به اطلاع کلیه مالکین عزیز خودرو آلفارومئو می رساند آلفارومئو ایران در راستای تکریم و رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان اقدام به راه اندازی خدمات جاده ای مخصوص خودروهای جولیتا و میتو و 4C نموده است.

بر همین اساس، کلیه خودروهای MITO , Giulietta، 4C می توانند در سراسر کشور از خدمات زیر استفاده نمایند:

ردیفنوع خدماتشرح خدمات
1حمل خودرو در شهربا خودرو سوار تا تعمیرگاه آلفارومئو ایران
2حمل خودرو در جادهبا خودرو سوار تا تعمیرگاه آلفارومئو ایران
3تعویض لاستیک پنچر با زاپاستعویض لاستیک پنچر با زاپاس
4سوخت رسانیدر صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها نسبت به اعزام امدادگر جهت تامین سوخت اقدام می گردد. (به جز محل سکونت)
5اتصال باطری به باطریشارژ باطری خودرو
6تعویض باطری و تست فیوزتست با دستگاه