در واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو چه می گذرد؟

ژانویه 19, 2022 3:31 ب.ظ

وجود مراکز خدمات پس از فروش در زمان خرید خودرو قطعا برای همه اهمیت زیادی دارد. چرا که در این صورت می‌ توانیم مشکلات احتمالی که ممکن است برای خودرو بوجود بیاید به راحتی برطرف کنیم. از طرفی تهیه لوازم یدکی یا اکسسوری‌ های گوناگون از طریق نمایندگی‌ ها بسیار راحت تر خواهد بود.زمانی که صحبت از خودروهای خارجی مانند آلفارومئو به میان می‌ آید، می‌ دانیم که روند دریافت خدمات پس از فروش برای آنها در ایران می‌ تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما خوشبختانه نمایندگی‌ های آلفارومئو برای ارائه خدمات پس از فروش در ایران فعالیت دارند و همین باعث می‌ شود تا مشتریان بتوانند با خیال راحت سراغ خودروهای این برند بیایند. اما واقعا در واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو چه می گذرد؟ متخصصین آلفارومئو ایران در ادامه پاسخ این سوال را برای شما شرح خواهند داد.

 

خرید و فروش آلفارومئو

تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی آلفارومئو اصل

یکی از چالش هایی که در بسیاری از موارد برای دارندگان خودروهای خارجی مشکل ساز می‌ شود، سخت بودن دسترسی به قطعات یدکی و لوازم جانبی اصل و اورجینال است. بسیاری از فروشندگان متقلب سعی دارند قطعات یدکی تقلبی را با قیمت پایین تر در اختیار مشتری قرار دهند و همین باعث آسیب دیدن بخش‌ های دیگر خودرو خواهد شد. در نتیجه شاهد افزایش هزینه تعمیرات در طولانی مدت هستید.

یکی از خدمات پس از فروش مهم ارائه شده در نمایندگی آلفارومئو، تامین قطعات یدکی اورجینال است. این قطعات با ضمانتنامه معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد و همین باعث می‌ شود که خریدی مطمئن داشته باشند. یکی دیگر از مزایای اصلی خرید لوازم یدکی و قطعات گوناگون از نمایندگی یا ارائه دهنده خدمات پس از فروش آلفارومئو این است که تنوع محصولات آنها بالاست. همین به افراد با سطوح نیاز مختلف اجازه می‌ دهد تا به راحتی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از یک مرجع مناسب خریداری کنند.

ارائه خدمات مربوط به نگهداری آلفارومئو

یکی از فعالیت‌ های بسیار مهمی که باعث افزایش طول عمر مفید خودرو و بهبود عملکرد آن می‌ شود، سرویس و نگهداری به موقع و صحیح است. متخصصین فعال در واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو همواره سعی می‌ کنند راهکارهایی در اختیار مشتریان خود قرار دهند که باعث می‌ شود روند استفاده از خودرو برای آنها بهبود یابد. روند این سرویس دهی‌ ها باید به صورت منظم و در بازه‌ های زمانی‌ مشخص شده انجام گردد تا بهترین نتیجه را بگیرید. از سوی دیگر انجام این سرویس دهی‌ ها باعث می‌ شود تا در زمان مسافرت‌ های طولانی یا رانندگی در مسافت‌ های بالا خیالتان راحت باشد.

به طور کلی انواع خدمات مربوط به سرویس دهی در واحد خدمات پس از فروش را به سه دسته اصلی می‌ توان تقسیم کرد که در ادامه آنها را خدمت شما معرفی می کنیم.

انواع سرویس دهی در واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو

 سرویس دهی ساده

سرویس دهی ساده آلفارومئو شامل خدماتی است که باعث می‌ شود عمر مفید بخش‌ های مختلف خودرو افزایش یابد. استفاده از این خدمات باعث می‌ شود تا وسیله نقلیه شما همیشه بهره وری خوب و عمر بالایی داشته باشد.

سرویس اولیه

در جشن تولید اول خودروی خود می‌ توانید از سرویس دهی اولیه استفاده کنید. در این سرویس دهی بسیاری از لوازم و قطعات مصرفی خودرو تعویض می‌ شوند و سلامت بخش‌ های مختلف آن مورد بررسی می‌ گیرد تا به این صورت از بروز مشکلات گوناگون که تعمیر آنها نیازمند هزینه بالایی است جلوگیری کنید.

بررسی وضعیت روغن

خودروها برای داشتن عملکرد بهتر باید از مایعات روانساز مانند انواع مختلف روغن استفاده کنند. استفاده از روغن باعث می شود تا موتور به بهترین شکل بتواند کار کند. علاوه بر روغن سایر بخش‌ های مرتبط به روغن مانند فیلترها و… نیز باید در طی این سرویس دهی‌ ها مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت نیاز تعویض شوند. عمر روغن قابل استفاده برای بخش‌ های مختلف خودرو مشخص است و در زمان مقرر باید نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

ارائه خدمات گارانتی آلفارومئو

ارائه ضمانتنامه معتبر به مشتری باعث می‌ شود تا بتواند با خیال راحت سراغ استفاده از خودروی خود برود. این ضمانتنامه‌ ها برای مدت‌ های گوناگون مانند 12، 24 یا 36 ماه صادر می‌ شوند. در این مدت هرگونه تعمیرات یا تعویض قطعات به صورت رایگان یا بسته به مشکل اتفاق افتاده، به شکل بسیار ارزانتر و مناسب انجام خواهد شد.

 

جولیتا

 

علاوه بر این در همین مدت زمان در صورتی که هرگونه حادثه ای برای خودرو بوجود آمد می‌ توانید آن را به تعمیرکاران و متخصصان فعال در واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو بسپارید تا به بهترین شکل روند تعمیرات و رسیدگی‌ های لازم را انجام دهند. دارندگان خودروهای آلفارومئو که در نمایندگی‌ های ثبت شده باشند، تا مدت زمان طولانی مانند 8 سال می‌ توانند از خدمات با کیفیت، همراه با قیمت مناسب استفاده کنند.

دسترسی به اکسسوری‌ های آلفارومئو

استفاده از انواع اکسسوری برای زیبا سازی بخش‌ های مختلف خودرو شما می‌ تواند جلوه جذابی به ماشین بدهد. به خصوص در شرایطی که سراغ اکسسوری‌ های کاربردی و اورجینالی بروید که به صورت تخصصی برای خودروهای آلفارومئو تولید شده اند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که امروزه بسیاری از محصولاتی که درون دسته اکسسوری قرار می‌ گیرند، فقط جنبه تزئینی ندارند. بلکه کاربرد زیادی در زمان استفاده از خودرو می‌ توانند داشته باشند. در بسیاری از موارد می‌ بینیم که اکسسوری‌ های بی کیفیت باعث بد شدن ظاهر قسمت‌ های مختلف خودرو می‌ شوند یا کارایی خاصی ندارند. این در صورتی است که واحد خدمات پس از فروش آلفارومئو می‌ تواند محصولات با کیفیت و خاصی را در اختیار شما قرار دهد که کارایی بالایی دارند.

صحبتی با متخصصین نمایندگی آلفارومئو ایران

در بخش‌ های بعدی سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از شما در خصوص خودروهای آلفارومئو پیش آمده باشد را با متخصصین فعال در نمایندگی این خودرو در میان خواهیم گذاشت. شناخت سوالات اساسی قبل از خرید خودرو، دریافت خدمات تعمیرات و سرویس دهی یا خرید قطعات باعث می‌ شود تا بتوانید انتخاب‌ های درستی داشته باشید و بودجه خود را به درستی مصرف کنید.

آیا امکان خرید خودرو آلفارومئو صفر در ایران وجود دارد؟

«متاسفانه به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی، نمی‌ توانیم بسیاری از خودروهای باکیفیت روز دنیا را در کشورمان ببینیم. قوانینی در کشور ما وجود دارد که باعث می‌ شود ورود برخی از مدل‌ های خودروی آلفارومئو یا سایر برندهای خارجی را ممنوع کند. اما هنوز هم امکان دسترسی به بسیاری از خودروهای آلفارومئو به صورت کارکرده یا دست دوم وجود دارد.
وجود نمایندگی معتبر و استفاده از خدمات آنها باعث می‌ شود تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در زمان خرید روند کارشناسی خودرو را طی کنید. از طرفی نمایندگی آلفارومئو برای راحت تر کردن کار مشتریان اقدام به راه اندازی سرویس خرید و فروش آلفارومئو کرده است. با استفاده از این سرویس مشتریان ما می‌ توانند با خیال راحت با افراد متخصص ارتباط برقرار کنند و به شبکه‌ ای فعال از فروشندگان و خریداران این خودروها متصل شوند. برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان باعث می‌ شود تا با پیچیدگی کمتری بتوان این خودروها را پیدا و خریداری کرد.»

 

 

بهترین روش برای خرید خودروی آلفارومئو چیست؟

«از آنجایی که روند خرید خودروهای آلفارومئو برای مشتریان بازار ایران می‌ تواند کمی چالش برانگیز باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از قدم گذاشتن در این مسیر با افرادی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند مشورت کنید. انتخاب مدل خودروی آلفارومئو نیز در ایران با پیچیدگی‌ های زیادی می‌ تواند به همراه باشد، چرا که شما باید سراغ مدل‌ هایی بروید که در ایران امکان دسترسی به خدمات پس از فروش آن وجود داشته باشد. در غیر این صورت روند تعمیرات، سرویس دهی و تامین قطعات خودرو شما با مشکل روبرو خواهد شد. از سوی دیگر برای قیمت گذاری خودروی آلفارومئو، کارشناس مورد نظر شما باید با بخش‌ های مختلف این خودرو و سایر پارامترهای مربوط به آن آشنایی داشته باشد. از همین رو پیشنهاد ما به افرادی که قصد خرید آلفارومئو دارند این است که حتما برای این کار سراغ نمایندگی‌ های معتبر و قابل اطمینان بروند.»

 

آلفارومئو میتو

برای خرید لوازم یدکی آلفارومئو از کجا باید اقدام کنیم؟

«خودروهای آلفارومئو دارای وسایل و لوازم جانبی اورجینال هستند که توسط شرکت‌ های مورد تایید این برند تولید شده‌ اند. استفاده از قطعات یدکی اصل باعث می‌ شود که مشکلات بوجود آمده برای خودروی شما به طور کامل برطرف شود و در طولانی مدت نیز نیازی به تعویض مجدد آنها نداشته باشید. اما بسیاری از فروشندگان متقلب برای دستیابی به سود بیشتر، در کشور ما اقدام به فروش قطعات تقلبی این خودروها می‌ کنند. تبلیغات فراوان باعث می‌ شود که مشتریان فریب این افراد را بخورند و از آنها خرید کنند. اما نباید فراموش کنید که خرید از فروشنده‌ های نامعتبر و استفاده از لوازم یدکی تقلبی باعث می‌ شود تا بهره وری خودروی شما کاهش پیدا کند.
از سوی دیگر تجربه ما در نمایندگی آلفارومئو نشان دهنده این است که به کار بردن قطعات تقلبی و بی‌ کیفیت باعث آسیب رسیدن به سایر قسمت‌ های خودرو خواهد شد. پس استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال در طولانی مدت علاوه بر این که تاثیرات مثبتی روی روند کاری خودرو شما می‌ گذارد، به صرفه جویی در هزینه‌ ها نیز کمک می‌ کند.»

چطور لوازم یدکی آلفارومئو اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

«برای این کار روش‌ های مختلفی وجود دارد که می‌ توان گفت مهمترین آنها، توجه به قیمت محصول مورد نظر خواهد بود. بیشتر فروشندگانی که لوازم یدکی آلفارومئوی تقلبی در اختیار مشتریان می‌ گذارند، محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین‌ تر از نمونه‌ های اصلی وارد بازار می‌ کنند. پس بهتر است در زمان خرید به این موضوع توجه داشته باشید که حتما سراغ فروشندگانی بروید که محصولات با کیفیت و با قیمت منطقی در اختیار مشتریان خود می‌ گذارند.
وجود ضمانتنامه معتبر می‌ تواند یک گواهی مطمئن برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت این محصولات باشد. پیشنهاد متخصصین ما این است که همواره از نمایندگی‌ های معتبر خرید کنید، چرا که آنها متعهدند محصولات اصل را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و گارانتی محصولات آنها دارای اعتبار کافی می‌ باشد.»