منتظر آلفارومئو در سال ۲۰۲۲ باشیم؟

ژانویه 18, 2022 3:42 ب.ظ

در سال جدید میلادی منتظر ورود خودروهای لوکس زیادی به بازار هستیم و علاقمندان به دنیای خودرو قطعاً اخبار مربوط به خودروهای جدید را بررسی می‌ کنند. برند ایتالیایی آلفارومئو در تمامی دنیا طرفداران خاص خود را دارد و با تولید خودروهای لوکس اسپرت توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این برند در سال ۲۰۲۲ قصد معرفی مدل جدیدی از آلفارومئو جولیتا را دارد و همچنین خبر از ورود آلفارومئو توناله ۲۰۲۲ در سه ماه ابتدایی این سال به گوش می‌ رسد. در ادامه این مطلب می‌ خواهیم به این سوال پاسخ دهیم آیا باید منتظر آلفارومئو در سال ۲۰۲۲ باشیم؟ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و جزئیات این خبر را بیشتر بررسی کنید.

 

پشتیبانی آلفارومئو در ایران

آلفارومئو در سال 2022 : توناله

آلفارومئو توناله برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال ۲۰۱۹ در معرض دید عموم قرار گرفت و در سپتامبر ۲۰۲۱ به صورت رسمی رونمایی شد. یکی از دلایل اصلی تاخیر در عرضه این محصول به بازار، همه گیر شدن ویروس کرونا بود. متخصصین دنیای خودرو بر این باورند که آلفارومئو توناله ۲۰۲۲ رقیب اصلی خودروهایی مانند مرسدس بنز GLA و آئودی Q3 است. البته باید در نظر داشته باشید که در این سال یک مدل از این خودرو در نسخه‌ های محدود وارد بازار می‌ گردد و پیش بینی می‌ شود که شروع فروش آن به صورت گسترده در بازار به نیمه اول ۲۰۲۳ موکول شود. در ادامه نگاهی به جزئیات فنی و طراحی این خودرو می‌ اندازیم.

آلفارومئو توناله

جزئیات فنی آلفارومئو توناله

برخی از جزئیات فنی آلفارومئو توناله که در نمایشگاه سال ۲۰۱۹ نمایش داده شده بود، امروز عملی شده است. علاوه بر آن تغییرات مثبت زیادی در این خودرو به وجود آمده که باعث جذاب تر شدن آن شده است. زمانی که به طراحی داخلی این خودرو نگاه می‌ کنیم، می‌ بینیم که داشبورد، طراحی متناسب با کانسپت اصلی خودرو را دارد. استفاده از سیستم پلاگین هیبریدی که شامل یک موتور الکتریکی ۱۸۴ کیلووات و موتور بنزینی ۱.۳ لیتری است، باعث شده تا سیستم پیشرانه این خودرو کیفیت مناسبی داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که هنوز اطلاعات دقیق و قابل اتکا در خصوص این خودرو منتشر نشده و این موارد نیز صرفاً اطلاعات فاش شده ای هستند که باید برای مطمئن شدن از آنها تا زمان ورود خودرو به بازار صبر کرد.

سایر خودروهای آلفارومئو برای ورود به بازار در سال ۲۰۲۲

نمونه‌ های جدید آلفارومئو جولیتا و آلفارومئو استلویو در این سال به بازار آمریکا عرضه خواهند شد و مشتریان می‌ توانند سراغ آنها بروند. حضور این خودروها در کنار آلفارومئو توناله باعث شده تا به عقیده بسیاری سال ۲۰۲۲ برای آلفارومئو، بتواند موفقیت زیادی را به دنبال داشته باشد.

همچنین اخباری در خصوص ورود نسخه جدید ویژه خودرو آلفارومئو ۶C Villa d’Este در بازار اروپا به گوش می‌ رسد. در ضمن علاقمندان باید منتظر خودرو آلفارومئو جولیا ۲۰۲۲ GTA نیز باشند. در ضمن برنامه ریزی دقیق کمپانی آلفارومئو برای ورود محصولاتش به بازار جهانی نیز در ابتدای سال 2022 اعلام خواهد شد. قطعاً به محض ورود این خودرو‌ها به بازار اطلاعات بیشتری را در خصوص آن منتشر خواهیم کرد.

آلفارومئو جولیا 2022

این نمونه از خودرو سدان تولید شده توسط آلفارومئو، دارای سیستم‌ های پیشرفته برای کمک راننده هستند که با نام ADAS شناخته می‌ شوند. نمونه‌ های قبلی این خودرو دارای سطح Veloce بودند و می‌ بینیم که در این نمونه‌ های جدید Ti Sport جایگزین آنها شده است. وجود سامانه‌ های مختلفی مانند حسگر‌های پارک در عقب و جلوی خودرو، سیستم نور بالای خودکار برای چراغ های جلوی خودرو، سیستم هشدار دهنده برای پایدار کردن حرکت بین خطوط، کروز کنترل که به صورت تطبیقی طراحی شده است و سامانه کمک به شناسایی نقطه کور باعث شده‌ اند تا این خودرو به عنوان یکی از مجهزترین خودرو‌های خانوادگی سدان در بازار شناخته شود.

 

سریعترین مدل آلفارومئو تا سال 2021

 

تا به امروز برای خودرو آلفارومئو جولیتا ۲۰۲۲ هیچگونه تغییری در سیستم پیشران خودرو به وجود نیامده و خبر قابل اطمینانی در این زمینه در دسترس نیست. اما تجهیزات گوناگون مانند نوار جلوی اسپرت، استفاده از جلو پنجره تیره در قسمت رادیاتور، استفاده از چراغ‌ های زنون دوگانه تطبیقی برای بخش چراغ جلوی خودرو، سیستم ناوبری و جی پی اس، سیستم کنترل کیفیت هوا، پنل شارژ بی سیم و گرمکن صندلی‌ های عقب باعث شده تا این خودرو بتواند گزینه خوبی برای مشتریان در بازار باشد.

 

آلفارومئو جولیتا و استلویو

مدل‌ های مختلف آلفارومئو جولیا

خودروی آلفارومئو جولیا مانند آلفارومئو جولیتا و سایر محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای مدل‌ های مختلفی است که هر کدام از آنها ویژگی‌ های خاصی را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. طبق اخبار اعلام شده این خودرو‌ها در 4 سطح تریم متفاوت وارد بازار می‌ شوند که عبارتند از: “کوادریفوگلیو، اسپرینت، تی، وی لاک”.
عمده ترین وجه تمایز این مدل‌ ها، وجود برخی از امکانات و آپشن یا عدم وجود آنهاست که باید منتظر بمانیم تا مشخص شود کدام مدل با چه ویژگی‌ هایی به بازار عرضه می‌ شود. خودروی آلفارومئو جولیا کی وی به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروهای تولید این برند است. موتور دوقلو توربوشارژ این اتومبیل دارای حجم 2.9 لیتر است که می‌ تواند قدرت 505 اسب بخار را در اختیار شما قرار دهد. گشتاور تولیدی این خودروها 600 نیوتن متر است و همین باعث شده بسیاری از علاقمندان به دنیای خودرو منتظر نتایج آزمایش‌ های عملی این خودرو هستند.

سخن نهایی
در این مطلب سعی کردیم خلاصه ای از برنامه‌ های برند آلفارومئو را در سال 2022 در اختیار شما قرار دهیم. بسیاری از ما دوست داریم مدل‌ های جدید آلفارومئو جولیتا و سایر محصولات این برند را در خیابان‌ های کشور ببینیم. اما بهتر است صبر بیشتری داشته باشیم، چرا که واردات مدل‌ های مختلف خودرو آلفارومئو به ایران همواره با مشکلات زیادی روبرو بوده است. اما در یک نگاه کلی می‌ توان گفت که سال‌ های اخیر برای برند آلفارومئو پربار بوده است، چرا که امروزه شاهد رقابت تنگاتنگ خودروهای آلفارومئو با برند‌های معروف دیگر مانند آئودی و مرسدس بنز هستیم.

سوالات متداول

در سال 2022 منتظر چه خودروهایی از برند آلفارومئو باشیم؟

مدل‌ های جدید آلفارومئو جولیتا، آلفارومئو جولیا و البته نسخه هیبریدی تازه وارد این برند با نام آلفارومئو توناله در راه رسیدن به بازار جهانی هستند.

آلفارومئو توناله چه تاریخی وارد بازار می‌ شود؟

گفته می‌ شود که این خودرو به تعداد محدودی در سال 2022 وارد بازار اروپا می‌ شود و بعد از آن راه خود را به سایر جهان باز می‌ کند. از همین رو اوایل سال 2023 شروع وارد شدن این خودرو هیبریدی به بازار جهانی خواهد بود.

رقیبان آلفارومئو در سال 2022 کدام برندها هستند؟

به عقیده متخصصین، مرسدس بنز GLA و آئودی Q3 از رقیبان اصلی آلفارومئو توناله هستند و همچنین نمونه‌ های دیگر این خودرو نیز با BMW M3 و سایر خودروهای معتبر در سطح جهانی مقایسه می‌ شوند.

بهترین خودرو آلفارومئو در سال 2022 کدام است؟

در سال 2022 آلفارومئو نمونه‌ های مختلف خودروهای شاسی بلند، سدان، اسپرت و خانوادگی را وارد بازار کرده و برای تمام دسته بندی مشتریان گزینه‌ های بسیار مناسبی تولید نموده است.

اخبار مربوط به آلفارومئو را از کجا دریافت کنیم؟

بهترین راه برای دریافت جدیدترین اخبار در مورد خودروهای آلفارومئو، خصوصیات و ویژگی‌ های آنها و… از سایت آلفارومئو ایران است.