نوبت دهی اینترنتی آلفارومئو ایران

مارس 27, 2021 3:54 ب.ظ

دارندگان خودروهای خارجی خاص مانند آلفارومئو می‌ دانند که روند تعمیرات و سرویس دهی‌ های این محصولات می‌ تواند کمی چالش برانگیز باشد. تعداد تعمیرگاه‌ های تخصصی که در زمینه تعمیرات این خودروها فعالیت می کنند کم است و همین باعث می‌ شود گاهی روند تعمیرات و سرویس دهی‌ ها زمانبر شود یا مجبور شوید برای دریافت این خدمات منتظر بمانید. راهکاری که در مجموعه آلفارومئو ایران برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته‌ اند، استفاده از نوبت دهی آنلاین و غیر حضوری است. این کار باعث می‌ شود که بتوانید قبل از مراجعه به این مرکز، وقت قبلی بگیرید و اینطور روند کارهای خود را طی کنید. در ادامه این مطلب بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد و شما را با روند کاری نوبت دهی اینترنتی آشنا می‌ کنیم.

آشنایی با سیستم نوبت دهی اینترنتی آلفارومئو

سایت آلفارومئو ایران همیشه سعی داشته است که ارتباط خود را با مشتریان حفظ کند تا به این شکل از نیاز‌های آنها با خبر شده و در راستای برطرف سازی آنها تلاش‌ های لازم را انجام دهد. از همین رو راه‌ های ارتباطی زیادی برای مشتریان در نظر گرفته شده که از طریق آنها می‌ توانند سوالات مورد نیاز خود را در خصوص مشکلات خودروهای آلفارومئو بپرسند. روش‌ های مختلفی که برای ارتباط راحت مشتریان با این مجموعه در نظر گرفته شده را در ادامه خدمت تان معرفی می‌ کنیم:

  •  اینستاگرام: alfaromeo.iran@
  •  تلگرام: alfaromeo_iran@
  •  ایمیل: info@alfaromeoiran.com
  •  شماره تماس: 02144190398

استفاده از این راه های ارتباطی کمک می‌ کند که بتوانید قبل از مراجعه حضوری به محل تعمیرگاه و مرکز سرویس دهی بتوانید هماهنگی‌ های لازم را انجام دهید. اینطور در بهترین زمان ممکن که روند تعمیرات با کمترین اتلاف وقت انجام می‌ شود، می‌ توانید کارهای خود را انجام دهید. نوبت دهی اینترنتی در شرایط فعلی با توجه به محدودیت‌ های موجود در اثر ویروس کرونا، ترافیک و… گزینه بسیار خوبی است که استفاده از آن از اتلاف وقت و انرژی شما تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد. البته قبل از گرفتن نوبت نیز می‌ توانید سوالات خود را در خصوص مشکلات خودرو‌های آلفارومئو و خدمات این مرکز بپرسید و با دقت بیشتری انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

وظایف شرکت آلفارومئو ایران در مقابل مشتریان

شرکت آلفارومئو ایران برای رفاه حال بیشتر مشتریان توانسته استانداردهای ISO 10004 و ISO 10002 را روی سیستم کاری خود پیاده سازی کند. طبق این استاندارد‌ها این شرکت شرح وظایفی دارد که عمل به آنها باعث می‌ شود روند برقراری ارتباط با مشتری بهتر انجام شده و نیاز‌های او به بهترین نحو ممکن برطرف گردند. طبق استانداردهای ذکر شده این شرح وظایف عبارتند از:

  • ارتباط برقرار کردن بهتر با مشتریان برای اندازه گیری میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده: این کار اجازه می دهد که به مرور زمان آلفارومئو ایران بتواند خدمات خود را بهبود ببخشد و قدم‌ های موثری در زمینه جلب رضایت مشتریان بردارد.
  • برنامه ریزی و هدف گذاری در راستای رسیدگی به شکایات و درخواست‌ های مشتریان، به شکلی که در کمترین زمان ممکن به خواسته آنها رسیدگی شود.
  •  آماده سازی یک بستر ارتباطی مناسب با مشتریان که شامل کانال‌ های ارتباطی مختلفی است که در بخش قبلی خدمت شما معرفی کردیم. این کانال‌ های ارتباطی برای نوبت دهی اینترنتی یا غیر حضوری، مطرح کردن شکایات یا درخواست‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

هدف از نوبت دهی اینترنتی در آلفارومئو ایران

این روزهای بیشتر کارها به صورت مکانیزه انجام می‌ شود و هر شرکت یا ارائه دهنده خدماتی که در زمینه مکانیزه کردن روند عملکرد خود قدمی بر ندارد، محکوم به شکست است. از سوی دیگر انجام چنین کاری باعث می‌ شود که ارزش گذاری بیشتری برای مشتریان داشته باشیم. مکانیزه کردن روند نوبت دهی باعث می شود که رفت و آمد بیهوده از مراحل انجام تعمیرات و سرویس دهی به طور کلی حذف شود. در ضمن خدمات سیار آلفارومئو ایران را نیز می‌ توانید به صورت از راه دور و بدون مراجعه به این مرکز انجام دهید. خدمات تعمیر در محل، انتقال خودرو، سرویس در محل و… بخشی از فعالیت‌ های خاص این مجموعه برای مشتریان است. شماره امداد مجموعه ما 2009 118 0935 است که در 7 روز هفته و به 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما می‌ باشد.