گارانتی خدمات و قطعات در آلفارومئو ایران

آگوست 22, 2021 4:32 ب.ظ

آلفارومئو خودروهایی تولید می‌ کند که نه تنها در سراسر اروپا بلکه در آسیا و به خصوص ایران طرفداران زیادی دارد. دلیل موفقیت این برند ایتالیایی تولید خودروهایی است که با قیمت مناسب، کارایی فوق‌العاده‌ ای هم دارند. اما ماشین آلفارومئو نیز مانند دیگر ماشین‌ ها در طول زمان ممکن است خراب شود و نیاز به تعویض قطعات یدکی و قطعات مصرفی داشته باشد و… . بنابراین منطقی است که به فکر نگهداری آن باشیم. این کار در آلفارومئو ایران انجام می‌ شود. گارانتی خدمات و قطعات در آلفارومئو ایران سعی می‌ کند هر آنچه که نیاز شما و خودرویتان است را برآورده کند. در ادامه به بیان این خدمات خواهیم پرداخت.

خرید قطعات آلفارومئو

گارانتی خودروهای آلفارومئو

تمامی محصولات خارجی از جمله خودروها دارای گارانتی معتبر شرکت سازنده هستند. خودروهای آلفارومئو نیز با گارانتی معتبر به دیگر کشورها صادر می‌ شوند. اما متاسفانه در ایران شرایط استفاده از گارانتی آن وجود ندارد. بنابراین آلفارومئو ایران به عنوان مرکز معتبر این برند در ایران مشغول به کار شده و کار گارانتی و ارائه خدمات مربوط به خودروی آلفارومئو را برای صاحبان این خودرو در ایران انجام می‌ دهد.
تمامی خدماتی که برای ماشین شما در مجموعه آلفارومئو ایران انجام می‌ شود، دارای گارانتی بوده و از بابت اصل بودن قطعات خیالتان کاملا راحت خواهد بود. برای کسانی که مشتری آلفارومئو ایران هستند، یک سامانه طراحی شده تا سوابق مربوط به تعمیرات خودرو در آن قرار گیرد. با این کار شما از روند تعمیراتی که بر روی خودروی شما انجام شده باخبر خواهید بود. همچنین برای سرویس‌ های دوره‌ ای بهتر می‌ توانید متوجه مشکلات پیش آمده برای خودروی خود باشید.

تهیه قطعات آلفارومئو اورجینال

یکی از مشکلاتی که صاحبان خودروهای خارجی مانند آلفارومئو دارند این است که قطعات یدکی اصلی ماشین خود را پیدا نمی‌ کنند. بنابراین مجبورند از قطعات نامرغوب استفاده کنند.
استفاده از قطعات نامرغوب و بدون کیفیت نه تنها بر روی کارایی ماشین شما اثر منفی دارد؛ بلکه در طولانی مدت دیگر قطعات داخلی را نیز خراب خواهد کرد. اما نگرانی شما با وجود آلفارومئو ایران از بین خواهد رفت.
شما می‌ توانید با مراجعه به آلفارومئو ایران از خدمات مربوط به تهیه قطعات آلفارومئو به صورت اورجینال استفاده کنید. دیگر لازم نیست نگران وجود قطعات فیک و بی‌ کیفیت بر روی خودروی خود باشید. تمامی قطعاتی که تعویض می‌ شوند، اصل بوده و دارای گارانتی می‌ باشند. متخصصان در زمان تعویض حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

سرویس های ادواری آلفارومئو

نه تنها خودروهای آلفارومئو، بلکه تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در بازارهای جهان نیاز به سرویس دروه‌ ای دارند. سرویس دوره‌ ای خیال شما را از پیشگیری از بروز هرگونه مشکل راحت می‌ کند.
می‌ توانید هر چند مدت یک بار به آلفارومئو ایران مراجعه کرده و درخواست سرویس کلی ماشین آلفارومئو خود را داشته باشید.

خرید باتری آلفارومئو

باتری یکی از مهم‌ترین اجزایی است که جزو قطعات مصرفی خودرو به حساب می‌ آید. باتری خودروی آلفارومئو یکی از مواردی است که می‌ توانید به سادگی مرغوب‌ ترین نوع آن را از آلفارومئو ایران خریداری کنید.

خرید لاستیک آلفارومئو

اگر خودروی آلفارومئو داشته باشید، متوجه هستید که نیاز به لاستیک‌ های مخصوص دارد. لاستیک‌ ها بهتر است هر 5 سال یک بار تعویض شوند. اگر لاستیک‌ های خودروی آلفارومئو شما 5 سال است که کار می‌ کنند، زمان آن رسیده است که آنها را عوض کنید. برای خرید لاستیک آلفارومئو باکیفیت و مرغوب می‌ توانید از خدمات خرید لاستیک آلفارومئو ایران استفاده کنید.

سرویس در محل

آلفارومئو ایران می‌ داند که وقت مشتریانش چقدر با ارزش است. بنابراین خدمتی نوین تحت عنوان سرویس خودرو در محل را به آنها ارائه می‌ کند. اگر ساکن تهران و صاحب یک خودرو آلفارومئو هستید، پس می‌ توانید از این خدمت سرویس در محل آلفارومئو ایران استفاده کنید.
برای سرویس دوره‌ ای در محل، یک تکنسین دوره دیده در خود نمایندگی آلفارومئو به شما مراجعه می‌ کند. همچنین مطابق چک لیست استاندارد خود شرکت اصلی آلفارومئو کار سرویس خودروی شما را انجام می‌ دهد. خدمات سرویس در محل برای خودروهای جولیتا، میتو و 4C انجام می‌ شود.

امداد خودرو آلفارومئو

آلفارومئو ایران جهت آرامش خیال و رفاه مشتریان خود، سرویسی تحت عنوان امداد دارد. می‌ توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته در صورت بروز مشکل درخواست امداد در محل داشته باشید.

 

سخن آخر

بیش از 110 سال است که محصولات کمپانی آلفارومئو روانه بازارهای جهانی می‌ شوند. عمر طولانی محصولات و کیفیت ساخت عالی آن‌ ها راز طول عمر این شرکت خودروسازی است. اگر شما هم یکی از خودروهای این برند را استفاده می‌ کنید، در ایران نیز می‌ توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. قطعات اصلی و اورجینال، سرویس دوره‌ ای خودرو توسط متخصصان و همچنین استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اصلی خود خودرو همه آن چیزی است که برای داشتن یک ماشین سالم با طول عمر طولانی نیاز دارید. در نظر داشته باشید که خدمات آلفارومئو ایران تنها به این موارد خلاصه نشده و خدمات مبتنی بر موارد دیگری چون تیونینگ، سیستم الکترونیکی و روشنایی، سیستم ترمز، سیستم تعلیق و دیگر موارد نیز به شما ارائه خواهد شد.