گارانتی خودروهای آلفارومئو

مارس 13, 2021 10:56 ق.ظ

افرادی که قصد خرید خودروهای خارجی دارند، همواره باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهند تا خرید به صرفه و درستی داشته باشند. یکی از موارد بسیار مهمی که در همین مورد باید به یاد داشته باشید، خرید خودروهایی است که مدت زمان گارانتی مشخصی دارند. البته در کشور ما به دلیل مشکلات مربوط به ورود خودرو‌های مختلف، همیشه مسئله گارانتی‌ های اورجینال یک شرکت پیچیده بوده است. به خصوص برای خودروهای خاص و لوکس برند آلفارومئو این مشکلات زیادتر می‌ شوند، چرا که بیشتر خودروهای این برند موجود در ایران دست دوم یا در صورت نو بودن از محدوده ارائه خدمات پس از فروش آلفارومئو ایتالیا دور هستند. راهکار مناسبی که برای این مشکل وجود دارد رفتن سراغ شرکت‌ هایی است که نمایندگی تعمیرات تخصصی این محصولات هستند. این شرکت‌ ها معمولا بعد از ارائه خدمات خود ضمانتنامه‌ های مدت داری را در اختیار افراد قرار می‌ دهند که استفاده از آنها برای دارندگان محصولات آلفارومئو می‌ تواند بسیار مفید باشد. در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران بیشتر در این زمینه صحبت می‌ کنیم.

 

خرید آلفارومئو

 

گارانتی خودروهای آلفارومئو در ایران شامل چه مواردی می‌ شود؟

سایت آلفارومئو ایران یکی از ارائه دهندگان خدمات پس از فروش و تعمیرات آلفارومئو می‌ باشد که در تمامی قسمت‌ های ایران می‌ تواند خدمات خود را در اختیار شما بگذارد. همانطور که گفته شد برای شما امکان استفاده از خدمات گارانتی اورجینال آلفارومئو وجود ندارد، ولی شرکت آلفارومئو به عنوان یک نمایندگی معتبر می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند. در صورتی که مشکلی برای خودرو شما پیش بیاید و برای تعمیر به این شرکت مراجعه کنید، می‌ توانید از مزایای متعدد این کار بهره ببرید. در ادامه این مزایا را با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد:

استفاده از قطعات یدکی اورجینال

استفاده از قطعات یدکی اورجینال باعث می‌ شود که نتیجه نهایی تعمیرات خودرو شما بهتر باشد و با اعتماد بیشتری از خودرو خود استفاده کنید.

قطعات دارای گارانتی

قطعات استفاده شده برای تعمیرات خودرو توسط آلفارومئو ایران دارای مدت زمان گارانتی مشخصی هستند که کمک می‌ کند با اعتماد بیشتری سراغ خدمات ما بیایید. البته مدت زمان گارانتی و سایر جزئیات مربوط به آن برای محصولات و قطعات یدکی مختلف متفاوت می‌ باشد. متخصصین ما در زمان ارائه خدمات اطلاعاتی که در این مورد به آنها نیاز دارید را با شما در میان خواهند گذاشت.

امکان استفاده استفاده از سامانه سوابق تعمیراتی خودرو

این سیستم خاص که برای مشتریان آلفارومئو ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باعث می‌ شود تا تمامی اطلاعات ضروری در خصوص خودرو و روند تعمیرات شما ثبت شود تا در مراجعات بعدی خدمات به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار بگیرد.
از آنجایی که در میان این موارد “سامانه سوابق تعمیراتی خودرو” ممکن است برای بسیاری یکی از خدمات ناشناخته و جدید باشد، در ادامه بیشتر آن را مورد بررسی قرار می‌ دهیم تا به این صورت بتوانید این مورد را به شکلی بهتر و دقیق تر درک کنید.

سامانه سوابق تعمیراتی خودرو آلفارومئو

به عنوان مثال تصور کنید که خودرو آلفارومئو جولیتا را خریداری کرده‌ اید و قصد انجام سرویس دهی تعمیرات این خودرو را دارید. در صورتی که سوابق تعمیراتی خودرو جولیتا در اختیار شما باشد، برای انجام سرویس دهی‌ ها و تعمیرات بعدی می‌ توانید بهتر روند عیب‌ یابی را طی کنید و به این صورت کیفیت تعمیرات افزایش خواهد یافت. همچنین داشتن سوابق تعمیراتی خودرو میتو و سایر مدل‌ ها نیز باعث می‌ شود که روند سرویس دهی‌ های دوره‌ ای و زمان مربوط به آنها را بهتر به یاد داشته باشید و صد البته فراموش نکنید. این اطلاعات برای مدل‌ های مختلف در آرشیو مشتریان آلفارومئو ایران قرار می‌ گیرد و در صورتی که از آن استفاده کنید، قطعا می‌ توانید روند تعمیرات را حتی برای افرادی که خودرو خود را به آن ‌ها می‌ فروشید آسان کنید. مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که در اختیار داشتن سوابق تعمیراتی خودرو 4C یا جولیتا و… اجازه می‌ دهد تا در صورت بروز مشکل در هر دوره تعمیرات برای خودرو ، بتوان بهتر دلایل آن را مشخص نمود و با پیدا کردن منشاء اصلی آن از تکرار این مسئله جلوگیری نمایید.