فروشگاه لاستیک آلفارومئو همراه با تعویض در محل

می 8, 2021 3:30 ب.ظ

لاستیک خودرو یکی از قطعات مصرفی خودرو است که در گذر زمان دچار استهلاک می‌ شود. طبیعتا کیفیت و اعتبار برند لاستیک در میزان طول عمر و عملکرد مناسب آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در این زمینه مجموعه آلفارومئو ایران با ارائه فروشگاه لاستیک آلفارومئو به همراه خدمات تعویض در محل توانسته است پاسخگوی نیاز و دغدغه بسیاری از مالکین خودرو باشد.

خودروهای آلفارومئو با زیبایی، کارایی و امکانات مناسب خود توانسته‌ اند اعتماد و علاقه افراد زیادی را به این برند خودروسازی ایتالیایی جلب کنند تا با خیال راحت سراغ محصولات تولید شده توسط آنها بروند. البته باید در نظر داشته باشید که افزایش تقاضا از این خودرو باعث شده است تا نیاز به خدمات پس از فروش، تعمیرات، تعویض قطعات و… در خصوص خودروهای آلفارومئو افزایش پیدا کند. لاستیک خودرو نیز از جمله این موارد می باشد.

 

اهمیت توجه به انتخاب و خرید لاستیک آلفارومئو

از آنجایی که وزن خودرو مستقیما روی لاستیک‌ ها فشار وارد می‌ کند و از طرفی در زمان حرکت عملکرد لاستیک‌ ها بسیار حیاتی است، باید در زمان خرید این محصولات دقت و توجه کافی داشته باشیم. خرید لاستیک مناسب می‌ تواند روی امنیت، دوام بخش‌ های مختلف خودرو، ایمنی سرنشینان و کیفیت کار خودرو تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در ادامه متخصصان ما در فروشگاه تخصصی لاستیک آلفارومئو توضیحاتی را در این زمینه با شما در میان خواهند گذاشت که می‌ تواند در زمان انتخاب و خرید لاستیک برای شما بسیار مفید واقع شود. به خاطر سپردن این نکات می‌ تواند کمک کند تا در زمان خرید لاستیک انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

در زمان خرید لاستیک آلفارومئو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

فروشگاه لاستیک آلفارومئو همراه با خدمات تعویض در محل این امکان را به شما می‌ دهد که بدون هیچ نگرانی اقدام به تعویض لاستیک خود کنید. اما نباید فراموش کرد که دانستن پارامترهای مهم در زمینه انتخاب و خرید لاستیک خودرو می‌ تواند کمک کند تا بودجه مورد نظر خود را در این زمینه به شکلی صحیح مصرف کنید.

مقدار بار مجاز

هر لاستیک بسته به ویژگی‌ ها و استانداردی که طبق آن تولید شده است، می‌ تواند میزان مشخصی از بار را جابجا کند. در صورتی که وزن بیشتری به لاستیک اعمال شود، امکان ترکیدن و خراب شدن آن افزایش می‌ یابد. شرکت آلفارومئو برای هر کدام از خودروهای خود لاستیک پیشنهادی با میزان وزن قابل تحمل مشخصی را ارائه داده است.

سرعت مجاز

سرعت مجاز برای لاستیک به حداکثر سرعتی گفته می‌ شود که لاستیک می‌ تواند در مدت 10 دقیقه تحمل کند. برای نشان دادن این پارامتر از حروف انگلیسی از A تا Z استفاده می‌ کنند. برای درک بهتر این نماد سرعت‌ های مربوط به آن می‌ توانید پاسخ سوالات خود را از متخصصین ما دریافت کنید.

سایز لاستیک

بسیاری تصور می‌ کنند که برای خرید لاستیک کافی است اعداد و ارقامی که روی لاستیک قبلی خودرو خود دیده اند را تکرار کنند. اما برای خرید لاستیک مناسب خودروی آلفارومئو بهتر است این محصولات را بهتر بشناسید. معمولا خودروهای آلفارومئو موجود در ایران نیاز به دو نمونه لاستیک 225/40/18 و 225/45/17 دارند و فروشگاه آلفارومئو ایران برند‌های مختلفی از این سایز لاستیک را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تاریخ تولید و تاریخ انقضا لاستیک

لاستیک‌ های خودرو دارای تاریخ مصرف مشخصی هستند. در بخش کناری لاستیک تاریخ تولید را به صورت عددی چهار رقمی نوشته‌ اند، تاریخ انقضا لاستیک در بیشتر موارد 4 سال بعد از تاریخ تولید است. استفاده از لاستیک تاریخ مصرف گذشته بسیار خطرناک است و می‌ تواند به سرنشینان و خودرو آسیب زیادی بزند.

چسبندگی

میزان قابلیت متوقف کردن خودرو در جاده‌ های خیس را چسبندگی می‌ گویند. داشتن چسبندگی بالا قطعا گزینه بسیار خوبی خواهد بود. بسته به نوع جاده‌ ها و محیط جغرافیایی که در آن رانندگی می‌ کنید، می‌ توانید از لاستیک‌ هایی با درصد چسبندگی متفاوت استفاده کنید. این پارامتر را روی لاستیک به ترتیب با حروف C, B , A ,AA نمایش می‌ دهند.

مقاومت حرارتی

این پارامتر را از پایین‌ ترین درجه به بالاترین درجه به ترتیب با حروف C و B و A نشان می دهند.

در تمامی موارد بالا باید این موضوع مهم را مد نظر قرار دهید که باد لاستیک فاکتور بسیار مهمی است که می‌ تواند سایر ویژگی‌ های لاستیک را تحت تاثیر قرار دهد.

برندهای تولید کننده لاستیک آلفارومئو

برندهای مختلف و معروفی در زمینه مختلفی در زمینه تولید لاستیک‌ های مناسب برای خودروهای آلفارومئو فعالیت دارند. شرکت آلفارومئو ایران توانسته همواره بهترین لاستیک‌ ها که توسط برترین تولیدکنندگان جهان عرضه شده‌ اند را در اختیار مشتریان خود بگذارد. هر کدام از این برندها همواره در تلاش هستند که بتوانند رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند و از این لحاظ با خیال راحت می‌ توانید از آنها استفاده کنید. آلفارومئو ایران با وارد کردن لاستیک‌ های برند کوموهو، پیرلی، دنلوپ و میشلن؛ به عنوان بهترین فروشگاه لاستیک آلفارومئو همراه با خدمات تعویض در محل شناخته می‌ شود.